قفل گذاری روی USB درایو ها با Wondershare USB Drive Encryption 1.0.0
.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

 

امروزه اهمیت استفاده از دستگاه های اتصال به USB و به خصوص حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری و هارددیسک های اکسترنال بر کسی پوشیده نیست و به جرات می توان گفت که هر کاربر کامپیوتر حد اقل از یکی از این نوع حافظه ها استفاده می کند . به دلیل قابل حمل بودن این دستگاه ها احتمال دسترسی غیر مجاز افرادی غیر از خودتان به اطلاعات ذخیره شده بیشتر می باشد . علاوه بر این کم شدن حجم فلش مموری ها و عرضه در اندازه هایی به بزرگی بند انگشت ، احتمال دیگری به نام گم کردن را نیز افزوده است . با این تفاسیر ، از طرفی نمی توان که استفاده از این تکنولوژی کاربردی را در نظر نگرفت و از طرف دیگر برای برخی کاربران ، دسترسی پیدا کردن افراد غیر به اطلاعاتشان ممکن است خیلی گران تمام شود . و اما راه چاره چیست ؟
Wondershare USB Drive Encryption نام یک نرم افزار فوق حرفه ای و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید با خیال آسوده از حافظه های قابل حمل خود استفاده کنید . نحوه کار این نرم افزار کم حجم بدین گونه است که پس از نصب ، لیست حافظه های پرتابل متصل شده به کامپیوتر شما را به نمایش گذاشته و به شما این امکان را می دهد تا آنهایی را که می خواهید ، رمز گذاری کنید . پس از کلیک بر روی دکمه Install ، از شما یک نام کاربری و کلمه عبور خواسته می شود که می توانید به دلخواه آنها را انتخاب کنید . بعد از پایان پروسه فایلی با نام Secure Area.exe بر روی حافظه شما قرار داده می شود که با کلیک بر روی آن پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد ، یک درایو مجازی بر روی ویندوزتان افزوده می شود و در واقع فایلهایتان را می بایست بر روی این درایو – بعنی درایو مجازی قرار دهید . بدین ترتیب هرگاه کسی بخواهد از حافظه ی پرتابل شما استفاده کند تنها با یک فایل مواجه می شود که فقط با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می تواند به فایلهای موجود بر روی آن دسترسی پیدا کند .

Wondershare USB Drive Encryption با استفاده از استاندارد رمزگذاری قدرتمند ۲۵۶ بیتی AES ، امنیتی وصف ناپذیر را در اختیارتان قرار می دهد . بدین ترتیب هیچ گاه نگران این نخواهید بود که کسی غیر از خودتان به اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه USB دسترسی پیدا کند .
لازم به ذکر است که برای نصب اولیه قفل گذار روی حافظه USB اطلاعات شما کاملا پاک می شود پس قبل از انجام آن ، یک بک آپ از فایلهایتان بگیرید . این نرم افزار به طور کامل از ویندوز های ۲۰۰۰/۲۰۰۳/XP/Vista/7 به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید .

 

حجم : ۲٫۱۲ مگابایت
 پسورد : www.downloadkade.com
 دانلود با لینک مستقیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 297
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 17513
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1